4.7.07

FRAZE

Što se mene tiče ne možeš biti nepogrešiv,
bez pogreške i savršen.Ja te ipak volim.


Hajde jednom ništa ne dari i konačno se smiri !!!!

Radost zbog malih svakodnevnih čuda; to je ključ,
da svaki dan budeš bar malo sretan !

Ima jako monogo stvari o kojima nije potrebno govoriti,
njih se mora samo činiti !

Ne zaboravi da su drugi drukčiji,
da drukčije misle, drukčije osječaju,
i pusti da i drugi imaju pravo .

Teško je živjeti s nekim tko uvijek ima pravo!

Siromašni bogataši : oni ne mogu živjeti .

Mostovi ljubavi trebaju mnogo strpljenja.
Ali vrijede truda, isplate se.
Na njima je tvoja sreća.

( Phil Bosmans )


Život je borba,
žrtvovanje i ljubav.
Budi jak da bi se znao boriti,
budi velikodušan da bi se znao žrtvovati
i budi dobar da bi znao voljeti.


A. Manzoni

Broj komentara: 6:

Ksenija kaže...

Drage moje hvala na posjetu, pogotovo jer baš i nemam posjeta na tom blogu pa sam ga napustila i otvorila novi blog i tamo stekla puno prijatelja i posjetioca. Nemam srca zatvoriti ovaj blog pa povremeno dođem i napravim pokoji post.Savršenstvo mi se ne sviđa i ne tražim ga. To mi je dosadno i predvidivo. Pozdrav od ne savršene.

Anonimno kaže...

Curke fakat ste mi do jaja,samo tako nastavite.

Pričalice kaže...

Pa hvala ti što si nam se javio i što ti se sviđa naš tek početnički blog.

Ksenija kaže...

Pišem ovo ponovo jer nisam bila toliko pametna da si prvobitno kopiram. Žao mi je da ste imale problema u ostavljanju poruke. I meni ovdije sve izgleda drugačije a na istom smo mjestu.Pozdrav ostavljam sa željom da sve svladate.

Unknown kaže...

hej cure super ste stvarno bas sam se iznenadila kako ste lijepo to napravile, samo dalje imate moju podrsku i cesto cu ovaj blog posjecivati, BOG BIO SA VAMA I NEKA VAS DUH SVETI NADAHNJUJE I DALJE

Pričalice kaže...

Draga Katarina stetne smo što si nam se javila i dala svoj komentar, puno nam to znači.Hvala na potpori. Jer zajedno smo svi jači...Tako se nadamo da će se naše stranice koje uređujemo kad god stignemo jednog dana možda i popularizirati. BTB