2.8.07

« Kad bi barem atomska bomba Božje ljubavi po Duhu Svetom eksplodirala u srcu svakoga čovjeka – tada bi svijet postao svijet istinske slobode, pravde, napretka, ljubavi mira i radosti. To je NOVO NEBO I NOVA ZEMLJA o kojoj govori Isus. «


Može li žena zaboraviti svoje dojenče, ne imati sućut za čedo utrobe svoje? Pa kad bi koja i zaboravila, tebe ja zaboraviti neću. Gle, u dlanove sam te svoje urezao… (Iz 49,15-16)


Znamo: od Boga smo, a sav je svijet pod Zlim. (1 Iv 5,19)


POZOVIMO ISUSA U NAŠA SRCA PJEVAJUĆI !

U moje srce, u moje srce
Dođi u moje srce Gospodine Isuse
Dođi danas, dođi i ozdravi
Dođi u moje srce Gospodine Isuse
U moj um
U moj život
U moje rane
U moje boli
U moje probleme


No kad ustanete na molitvu, otpustite ako što imate protiv koga…(Mk 11,25)
Mora se oprostiti i onima koji više nisu među nama, jer premda više nisu ovdje oni su živi negdje dalje.


( o. James Manjackal M.S.F.S.)

1 komentar:

Anonimno kaže...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada.If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).